Viking067 Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Dobbel-DIN spiller, gjerne med skjerm. Dette er en 5-seters så plass under setet bak er begrenset mht sub. Dørhøyttalere aner jeg ingenting om størrelse på.... :klovn: Max 15 000,- dog helst en pakkeløsning som er noe billigere ;) Musikktype er variert. Mvh Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Hvilken bil er det helt nøyaktig? Det er 100% sikkert noen her som vet hvilke størrelser det er. Hvordan er bagasjerommet? Har du plass til subkasse bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Det er en pick-up ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 (endret) Det er en pick-up ;) En god regel er at man får det man betaler for. Skal ikke uttale om om spesifike produkter ettersom jeg ikke har kompetanse til det. Men du må selv ta mål der hvor du tenker du vil ha subwooferen og deretter se deg rundt på webshops hvilke kasser som får plass. Skal du bygge kasse selv er det jo enda enklere å få plass. Du vil ha SQ oppsett (sound quality), og ikke SPL (sound pressure level). Prøv å sette sammen en handlesliste på diskant og mellomtone, spiller, 4-kanals forsterker og sub. Lurer du på hvilke merker du skal gå etter så se på fire-fem tråder under så finner du fort ut hvilke merker som er kvalitet. Hadde du oppgitt merke, modell, årsmodell og motortype så er det luringer her som lett finner ut hvilke størrelse du skal ha som mellomtone. Du får bare håpe noen gir deg handleliste og mer utdypelse enn det jeg klarer å gi deg. Endret Mai 12, 2013 av bi a op Skrev bass istedenfor plass, doh' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Er ikke sikker på størrelsen på høyttalere i den bilen jeg heller, men når det gjelder spiller så kan vel det meste brukes, denne feks: Pioneer AVH-X3500DAB - Autodesign AS Du trenger da iso-overganger: Isuzu, ISO-overgang - www.TransMedia.no Ellers så finner du veldig mye bra på sidene til autodesign ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg