dayzy Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Heisann. har sett rundt på nettet og finner ikke nye lykter til bmw'n min. jeg har xenon orginalt montert i bilen å derfor sliter jeg med å finne lykter som ikke er halogen. har hørt at man må ha en lykt som har auto level system eller hva det heter. fant ett sett på ebay som hett så mye som DEPO P90 v2. de var da selvfølgelig bare i halogen, noen som vet hvor jeg kan finne lykter? akter nemli ikke å betale ett verksted 8 k for ei lykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Lykter finner du massevis av om du googler "bil styling". Halogen er vel bare selve pæra. Kjøp lyktene dine og kjøp Xenon pærer på Statoil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dayzy Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 må jo ha lykter som kan settes i min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 må jo ha lykter som kan settes i min bil. Har du i det heletatt prøvd å google? BS Bildeler Ctrl + F "E90" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg