keon2k Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Fått vannlekkasje på min audi a4 1.8t b5 1996 sedan. Er vått foran og bak passasjer setet. Har renset drenering i motorrommet. Kan det lekke ifra dørtrekket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Kan også lekke fra døren ja. Spyl vann på døren og se om det kommer noe inn. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 (endret) Har du A/C så sjekk også dreneringen der! http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/286094-vann-i-dorken-audi-a4-avant-1996-a.html Endret April 28, 2013 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Takk for svar, litt seint svar fra min side. Men fikset lekkasjen i går, nå har bilen stått ute i regnværet og fortsatt like tørr :) Men vurderer og sjekke A/C drenering selvom. Lest at det er noe drenering rør under bilen fra A/C. Men fant ikke dette røret. Har tatt sikaflex under dørtrekkene, og tatt ut pollenfilteret og erstattet med nytt. Og tatt ut pollenfilter boksen og lagt sikaflex under ved pakningen. Var lekkasje ved pollenfilteret, og nå er det tett :) ENDELIG! Eneste som gjenstår med bilen nå er at i de siste har turtallet vært litt for høyt enn normalt. Tenker da på tomgang og med engang jeg slipper gassen, da daler turtallet sakte ned istedenfor med engang, så det høres ut som jeg holder inne gassen når jeg skal skifte gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Grunninntilling som mangler, på gasspjeldet? Eller gjerne bare koks og dritt inni. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Er det noen form for å gjøre dette manuelt? Lest at det går ann og ta av minus polen på batteriet i 30 min og ta det på igjen og vri om tenningen og trykke inn gasspedalen 2 ganger? Eller er jeg helt ute å kjører? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Grunninnstilles med VAG-COM, hvordan kan leses HER. Å ta av batteripolen fungerer ikke ;) Men som jeg sa, sjekk også for koks i spjeldhuset, dette kan skape tregheter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg