Rune Søhagen Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Hei. vi ha kjøpt en lekker Beetle. Er det noen på dette forum som kan forklare meg hvordan man skifter Disc felger til Volkswagen? på forhånd takk Rune :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Gratulerer med ny bil :) Disc felger??? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Søhagen Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Gratulerer med ny bil :) Disc felger??? Det stemmer. De heter så i katalogen. 18 tommer. Beetle < Modeller < Velkommen til Volkswagen. Hvis du sjekker linken så ser du de der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Joda, ser 18" felgene heter disc, men er ikke helt med på hva du mener med "hvordan skifte disc-felger til VW" :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Søhagen Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Jeg har forsøkt å legge om til sommerdekk,men Disc felgene er to-delte. så det jeg lurer på er hvordan jeg får løsnet senterkoppene og kapslene på felgene? :well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Hva med å spørre dem du har kjøpt bilen hos? Eller lese instruksjonsboka. :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 men slik det ser ut til så tar du jo bare av hele store dekselet. er vel som vanlige kapsler at den skiven er presset på slik at det er noen klips som holder skiven på plass. om ikke kan du kanse vippe ut den lille runde senterkoppen i midten og løstne den store derfra igjenn. kan ikke skjønne du skifter felger på denne på en annen måte en alle andre biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Søhagen Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Jeg har snakket med forhandleren og de har ikke vært borti disse felgene før. I instruksjonsboka står det kun generelt om dekkskifte og ikke om disse Disc-felgene. Vinterhjulene er greie å få av,men sommerhjula er en utfordring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Søhagen Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Takk for svaret. Jeg har forsøkt å se på felgene fra innsiden. Det ser ut som det er noen klips og en fjær der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg