Snoop_G Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 hvilket innpress? du kan ha 225-40 foran og 265-35 bak. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 er det ikke 33 som er normalt på omegaen? Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 kommer helt ann på felgen! jeg hadde et 35, følte det ble feil foran ihvertfall, da tok den borti støtdemper.. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2013 bestiller ettet biltype. men tror det er 33 eller 35 :) har fått på plass bakstillingen nå. å fy for en forskjell det ble å kjøre :D glemte å ta mye bilder da men. tok noen :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2013 vært på eu kontroll med bilen i dag.. 12 2er feil, så nå blir det enda mer skruing :) ikke så veldig store jobber, men er nå noe å gjøre :) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 10, 2013 Rapporter Share Skrevet September 10, 2013 legg ut bilde av mangellappen da=) Du har nok å henge fingrene i da! Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2013 skal gjøre det når jeg er ferdig på jobb i dag. men meste er sån tullefeil, som f.eks at jeg hadde glemt å sette fast bremserør begge sider bak :) han påsto også at jeg hadde knektr fjærer bak, men har vært av med dem og kan ikke se noe brudd på dem. Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2013 hertz mille eller digital designs ddw6.5 i dørene tro? noen som har hørt begge deler og kan komme med anbefaling? ser jeg har glemt å legge ut bilde av mangellapp. skal se om jeg husker det idag! Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 her er bilder av kontroll lappen har også fått til ett dørtrekk Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Hallå! Har ikke skjedd så mye her. Har støpt begge dørtrekkene, men er ikke ferdig. Vurderer å bygge om til 2x8" i hver dør nå :) ellers er jeg på utkikk etter irmscher eller steinmetz styling til bilen. Helst steinmetz. Skjørt og den addon leppa forran :) så har vindusvisker motoren tatt kveld. Så skal bytte den så fort jeg får lønn nå. Større frontmontert intercooler blir også bestilt. Og nye lykter er bestilt. Oppdaterer med bilder så fort jeg har fått lyktene. Si ifra om noen vet av styling. yosi4 reagerte på dette 1 Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Noen som har peiling på hva som må til får å få til vnt turbo som funker på disse motorene? Hvilken styring osv? Går vell med både elektrisk og mekanisk styring på vnt turboen? Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 Noen som har ledningsnettet til vindusheisene bak? Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Har holdt på litt med bilen i det siste. Den er fortsatt ikke godkjent. Hehe. Men alle feil er rettet. Lurer litt på dysene i denne motoren, er de gjenget i toppen? Og er det bare kobber pakkninger som ligger der? Har nemmlig lekasje på de to fremste dysene. Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvollracing Skrevet September 16, 2014 Rapporter Share Skrevet September 16, 2014 Mener de er skrudd. Hvis du først er ute etter å trimme i ettertid, så kan du jo gå for 535TDS dyser. De leverer vesentlig mer, og da har du nok diesel for ca. 350-400hk med remapping og en større turbo... Hvertfall i teorien :-) Siter Toyota Cressida RX35 '77 Ford Capri '69 VW Passat '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvollracing Skrevet September 16, 2014 Rapporter Share Skrevet September 16, 2014 Skal visst passe med coilovere fra Nissan 180SX hvis jeg ikke husker feil. Siter Toyota Cressida RX35 '77 Ford Capri '69 VW Passat '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg