@udiA4 Skrevet April 26, 2013 Rapporter Share Skrevet April 26, 2013 (endret) Nyss vært å fått meg Audi!! Audi A4 2.0TDI avant 2009 non S-Line Den er ustyrt med: - S-line inn og utvendig - Skinn alcantara - Bang Olufsen anlegg - 19" org. audi felger - Tonete ruter Planlakt som skal gjøres: - Xenon i kurvetåkelys/ Utført:D Se bilder! - Led baklys - Mulig coilovers Bilder før toning av ruter... [ATTACH]38095[/ATTACH] [ATTACH]38096[/ATTACH] Bilder etter toning av ruter... [ATTACH]38098[/ATTACH] Sykt fornøyd med resultatet!! Endret August 1, 2013 av @udiA4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2013 Noen som vet hva som må til får å få led lys i displayet i speedometret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 26, 2013 Rapporter Share Skrevet April 26, 2013 Du tenker på farger i FIS istede for kun rød skjerm? Du må bytte skjermen, kanskje noe mer men jeg er ikke sikker. Det blir nok dyrere enn det smaker. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Ja det var det jeg tenkte på;) Hehe ja det vil jeg og tru:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Fin bil :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 takker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2013 Noen som vet om det er plug and play ledning til tilhengerfeste kontakten i hjulbuen på min audi? Vis noen har bilde av denne så legg ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6blb Skrevet Mai 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2013 Grisefin bil ! Det hadde gjort seg med sort grill på denne ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 TakkTakk:D Kan selges vis intresse:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6blb Skrevet Mai 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 Hvorfor selge så fort ? :D må vel bli Audi igjen ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 Vil egentli ikke selge men må ha en med krok å quattro;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 Ingen som vet om det er mye arbei å sette på krok på min bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Ingen som vet om det er mye arbei å sette på krok på min bil? Det er relativt enkelt, og manualen som følger med er bra. Jeg bestilte tilhengerfeste fra Tyskland og etter monterte selv på en kveld hjemme i garasjen. Søk på "westfalia anhängerkupplung audi a4 b8", ligger på overkant av 300 euro pluss frakt. Ingen upris. Du trenger en tur innom Audi verksted, eventuelt noen med Ross-Tech kabel til å programmere om litt etterpå så den kommuniserer riktig med motor, ESP og lys. Jeg gjorde det også selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 BLir ikke nooe krook på denne bileen;) Noen som kan si meg om det er vanskli å skifte til facelift baklyter på min bil? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Hvorfor ikke krok? Om du ikke trenger er det jo greit. Facelift baklyktene passer rett inn. Så når det gjelder kabling og programmering så er kanskje dette det enkleste: Wiring + coding dongle LED Rear Lights Audi A4 Avant facelift-38910-1 Men det går å lage kablene selv og programmere styre enheten du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg