Håkon A Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 noen som har smakt på'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 fysj og æsj og fysj! smakte bensin det også :D Men whistler`n fåkke sånn.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Håkon A noen som har smakt på'n? Hva er vitsen med den? Er den billigere? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by famir Hva er vitsen med den? Er den billigere? I værtfall ikke meningen at den skal bli dyrere, men da blir det jo bare dritt bensin her i Norge også da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 tror den er 10øre eller.no billigere pr liter enn 95... :mad: *spytte* Vi heller`n på havet! Fysjom! Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 skal vist være mer miljøvennlig også. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 motoren min krever noe sånt som 103oktan eller no... Gidder ikke engang prøve å helle den suppa der i renaulten, den går dårlig nok fra føra... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Unnskyld meg men hva pokker skal jeg med 92 oktan???? bilen går jo uikke på annet en 98 oktabn Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Når smarte Jet Lanserte 92 okt så fjernet de den beste, nemlig 98okt. Meget bra!:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 haha, har dere ikke fått med dere at den skal brukes til å vaske? :D :D :D :D :D :D :D :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gauty Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 HALO.. hvem kan bruke 92 oktan i dag a??? INGEN.. til og med jeg bruker 98 oktan (RØD) på scooter'n min... i 92 oktan blir jo sprengverdien mye lavere.. slik at bilene blir jo ikke like kraftige... 92 Oktan er dedikert til Danmark.. I danmark er alt flatt.. derfor tenker de ikke på "KRAFT" ... La Danskene få lov til beholde 92 Oktanen sin.. vi i Norge må nok leve på 95/98 ... Lenge leve Rød 98 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gauty Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Originally posted by famir Hva er vitsen med den? Er den billigere? Ja Famir, den er billigere.. men ikke like "sterk" hvis du skjønenr hva jeg mener?? Ikke like bra kvalitet!! Og lavere spreng verdi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Originally posted by Gauty Ja Famir, den er billigere.. men ikke like "sterk" hvis du skjønenr hva jeg mener?? Ikke like bra kvalitet!! Og lavere spreng verdi... Og større sjangse for detonasjon... Du får hva du betaler for... hva faen er poenget uansett når jeg fikk masse fin statoil 95 for 7.99 literen her om dagen? (statoil'en på skøyen..) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Bilen min skal ha minimum 95, aller helst 98, så der mistet Jet en trofast kunde, gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg