Kimsey Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Hei Noe som vet om trimmet boble motor eller evt bolt on kit/ caravelle motor til salgs? Mvh Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Sjekk om du finner en motor fra en Volkswagen Type 4 (Variant) Model 412 S. Det er en 1800 cc på 85 HK med 2 forgassere. Alt så sjekker du rundt litt i bilcross-miljøet, mange trimmade bobler der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Eg har høyrt om at nokon har sett i ein porsche motor, 6 sylindra boksermotor i ei boble. Men då måtte dei ha eit anna, eller modifisert panser. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Eg har høyrt om at nokon har sett i ein porsche motor, 6 sylindra boksermotor i ei boble. Men då måtte dei ha eit anna, eller modifisert panser. Annet panser? Motoren sitter jo bak på Bobla, ikke under panseret ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 (endret) Annet panser? Motoren sitter jo bak på Bobla, ikke under panseret ;) Eg er klar over at motoren er baK på boblene og 911. Det orginale pansaret går ikkje igjen viss det blir sett i ein 911 motor. I og med å motoren er hekkmonter er panseret også bak. Endret April 25, 2013 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juni 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2013 Studenten som skal bygge muskler! 2275cc MOV05416.mp4 Video by haakidal | Photobucket Inspirasjon? :) Han har dokumentert alt..! :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg