Kragero91 Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 hellu, jeg har kjøpt a4 b5 2000mod turbo quattro hvordan er det og montere denne? er det noe jeg må passe på? står jo at ALT følger med =) ikke noe følere i den orginale intercooleren ++++? Autobahn88 - Intercooler kit A4 1.8 T B5 Chassis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 funker helt på bra denne.. bruker den selv og den var enkel å montere Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kragero91 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2013 det er en føler på den orginale intercooleren.... hva skjer om jeg kobler fra denne? og hva gjør den? tør ikke montere den nye føre jeg vet hva som skjer om ikke føleren er kobla. (Holder på) fronten og trykkslanger er av :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kragero91 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2013 monterte alt, uten føleren. nå lada den 0,3 og med orginal intercooleren så lå den på 0,6 så da får jeg bare selge den nye da, og montere den gammel igjen.. kjiiipt men.. noe som vill ha? brukt i 30 min!! http://www.nordicautoimport.no/produkter/produkter-for-bil/komplett-intercooler-kit-a4--passat-b5.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kragero91 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 satt på føleren i "løse lufta" nå lader den 1,3 bar i ca 4 sekunder føre den går i nødmodus? altså 0,3.. skrur av tenninga så kommer den seg igjen, om jeg ikke lader mere enn 0,5 så holder trykket seg stabilt. er det føleren som gjør dette? kan det være en slange/rør jeg ikke har fått tett? noen som har hatt samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kragero91 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 da var det ordna, en midlertidig løsning. lagde hull i sillikon slangen med innsuget og teipa som MENNER rundt! må jo få laga og sveisa inn noe ordentlig om ikke så alt for lenge, men nå ligger den stabilt på 0,5 hvertfall. den er helt orginal, så er som den skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg