Gå til innhold

Kragero91

Bruker
  • Innholdsteller

    45
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kragero91

  • Bursdag 04/08/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4 B5
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    2000
  • Yrke eller sivil status
    Bil lakkerer
  • Motor (eks 1.6)
    1,8 TQ
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Xenon, Nai Intercooler, Turbosmart resirk, åpent filter
  • Fylke
    Telemark

Contact Methods

  • Bosted
    Kragerø

Kragero91's Achievements

  1. skal prøve igjen en av dagene =) vært på rudskogen i hælja så har ikke vært i stand til og prøve noe mere med kabelen/programmet
  2. prøvd begge 2 nå. ingen funka Ross-Tech: VCDS: Downloads: Which One?
  3. har aldri styra med dette, kan dere sende en link? :)
  4. GARANTERT den billige.. 80kr MED frakt
  5. Hellu, i går kom kabelen + cden i posten skulle prøve detta greiene. men skjedde ikke stort. På programmet trykker jeg på OPTIONS prøvd og testa alle COM og USB PORT DOES NOT EXIST INTERFACE: NOT FOUND! men COM3 står det: Port status: OK Interface: Found! Type: Serial pass-through opto/iso: NO ross-tech design: NO og det er samme om kabelen er koblet til bilen eller ikke :P Prøver detta på Audi A4 B5 2000 1,8 TQ hvordan går man fram med dette?
  6. Trenger 1 coil. Audi a4 b5 eller vw passat b5 1,8T Se på nummeret på bildet så det stemmer med din :) Så nære Kragerø/telemark som mulig håper jeg. henter i morgen så fort en har, og det ikke er 9 timer vekk :P
  7. lånte en kompis sine coiler. og var 1 av mine som var døde =) problem LØST til slutt :P
  8. ja jeg bytta også begge ventil pakningene. var olje OVER pluggene hos meg da :P dynka coilene med 5-56 og blåste med trykkluft tørre. og bytta plugger problemet er her ennå. er det noen som kan forklare meg hvordan jeg måler coilene? ohm*
  9. ferdig og skru nå. nå er wg stramma det den kan. men fjusker fortsatt. da er det ikke den som kødder det til for meg.
  10. Stramma WG lokket nå. det hjalp VELDIG. men fjusker fortsatt litt. men da er det bare og nappe det av i morgen og stramme mere. skrudde bare så mye til jeg klarte med fingrene og LITT med fast nøkkel. er jo 0,9bar jeg kjører på nå, og det er litt mere kraft enn to fingrer hehe.
  11. leste litt på google nå. Wastegate lokket mitt er løst, veldig løst :P har film men vet ikke hvordan jeg legger ut her. 0,5 er orginalt trykk montert boost controller til 0,9 (det den klarte føre den gikk i nødmodus) jeg stilte den ned til 0,5 istad og da gikk den NESTEN som den skulle. fjuska litt men det var lite. Leste: Wastegaten er en overtrykksventil som slipper ut trykk dersom det overskrider det den er satt til. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men da lurer jeg på hvorfor den blei værre og værre, kjørte en god stund på 0,9 bar uten at den fjuska som nå. også om den står i fri, og jeg gasser rolig oppover rooolig. på 3500 så smeller det og poffer i potta. tenningproblem? da er vi tilbake på coil/ene? Tenningmodulen?
  12. Var her om dagen jeg fjerna innmaten i katta. pga KUNNE hende den var tett. men neiiiida, det var den ikke. problemet var der før og etter dette. bilen skulle vært på EU i mai så må kjøpe ny katt også da... ;) Har en kompis som har Passat B5 1,8T som jeg kunne låne coilene fra og se om det var problemet. så flytte tilbake etterpå. bare venter på svar når det passer for han. Fulgte med CD med den vagcomen også, håper min cd virker da. og det går greit og få til og funke.
  13. Les på toppen, så har jeg bytta en del :P hadde jeg visst svaret så hadde jeg spart mye tid og penger. hva trur du det er?
  14. ja, når jeg gir bånngass så fjusker den. så slipper jeg gassen litt. da er den fin.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår