Marshtin Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Hei! Har en 1984 mod golf 2 1.6 CL som går noe vanvittig høyt på tomgang.. Når den blir varm blir det litt bedre men generelt går den veldig høyt.. Er også plaget med at den ettertenner når jeg skrur av motoren. Noen som har erfaringer, tips o.l på hva det kan være som er feil? På forhånd takk :-) Siter It is not consequences of the action which make it right or wrong, but the motivation of the individual performing the act. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Normalt med forgasser så blir det verre når den blir varm, er da voks-elementet på choken som er defekt, bilde under. Går ut ifra det er en Pierburg gasser på din. Kan være falskluft som er årsaken, eller at vakuumslange til vakuumklokka for pådrag som er av eller hull i. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Kan også være forgassermembranen. Min oppførte seg lignende og da var memranen revet i to Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roness Skrevet August 24, 2013 Rapporter Share Skrevet August 24, 2013 Kan også være forgassermembranen. Min oppførte seg lignende og da var memranen revet i to føler meg litt grønn, men forgassermembranen, hvor sitter den på en slik forgasser, har samme problemet selv og begynner å miste litt motet på hele bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet August 25, 2013 Rapporter Share Skrevet August 25, 2013 Forgassermembranen er det som forgasseren er montert på. [ATTACH]40256[/ATTACH] Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roness Skrevet August 30, 2013 Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 har byttet pakninga, og turtallet ordna seg :) men motoren småfusker fortsatt litt, har byttet fordelerlokk og rotor, tennplugg ledninger og renset gasseren, neste blir å bytte plugger om ingen har noe annet bedre forslag :) byttet alle vakum slanger på gasseren også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomLura Skrevet September 7, 2013 Rapporter Share Skrevet September 7, 2013 bytt pluggene du :) Siter vw golf 1 cab 1.8 gti 1987 Audi coupe 2.6 v6 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 8, 2013 Rapporter Share Skrevet September 8, 2013 Kjøp NGK Iridium BPR6EIX Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg