er@ser Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Har en '86 mazda 626 2.0 automat som har stått i to uker i forbindelse med hjullager skifte. Nå når jeg prøver å få start på den kommer det bare noen "klikke" lyder fra motoren. Høres ikke ut som startmotoren går. Har ladet opp batteriet. Er det noen som kan hjelpe? På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 prøv med starkabler\annet batteri.. da finner du ut om bateriet ditt er ødelagt elel rom det er starteren. Skjekk om koblingene til batteripolene. min ble sånn når det var dårlig kontakt. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 kan være dårlig kontakt en plass ja, eller starteren evt. tennpluggene men det er vel lite sansynelig. Ville ha forhørt meg på et autorisert verksted å funnet feilen og evt. hvis det hadde gått ann reppa selv :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
er@ser Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Det var en del eire(eller hva det nå heter) rundt batteripolene men det fjernet vi. Skal prøve med et annet batteri. Kan starteren ta kvelden sånn helt uten videre? Min far(hans bil), frykter at det kan være noe med automatgiret. Den ble satt i nøytral under arbeidet. Han sier at den kun starter når den er satt i park. Kan det være noe med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Kan være en sikring som har gått på starteren da, men jeg er ikke helt "inn" på det der ;) Automat giret skal vel ikke være feilen da, spørs om du har rota med det før.. Men ta å spør på et verksted å se om de finner feilen! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asgeir Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Min gamle 88 modell 626 hadde jeg et problem med som ligner ditt. Feilen var dårlig kontakt på en liten ledning som går inn til startmotoren (fra et rele?). Riklet litt på ledningen så det ble kontakt og startmotoren gikk. Jeg trodde også at startmotoren hadde tatt kvelden men feilen var enklere enn som så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
er@ser Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Takk for alle forslag så langt! Skal prøve med annet batteri og lirke litt i ledninger osv.. :) Så høre med et verksted om det ikke løser seg. Jeg er fremdeles åpen for andre forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg