Vrsix Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Hallais. Eg har nylig kjøpt meg en rå Golf 3 VR6 2,8 L med en rå farge! eg skal sveise nokka rust på den, å spakkle noen bulker, men det eg ikke finn ut, e kordan fargekode jeg har på bilen!! Jeg slenger ut ett bilde, så får dokker se, kanskje nån av dokker vet:) [ATTACH]37827[/ATTACH] Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS-Motorsport Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Hei, fargekode pleier å stå på en plate enten i motorrommet, reserevehjulsbrønn eller i døråpninga. hvis bilen er omlakkert så er det nok ikke lett å finne riktig kode. Fant en Volkswagen kode som lignet litt på fargen din: LB5R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Står på et klistremerke i bagasjerommet, samt på første side i serviceheftet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Eller ringe til din lokale vw forhandler og oppgi regnr Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 20, 2013 Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Hvis bilen er omlakkert og du ikke har fargekoden,stikker du innom et lakkverksted og får fargen scannet. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg