4pekatt Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Hei! Jeg byttet til LED-pærer på golfen forleden. Det er pærene framme som er byttet :-) I den sammenheng begynte selvfølgelig blinklysene mine å blinke hyperaktivt. Jeg kjøpte et relé på ebay, men det ser ikke ut til å funke i bilen min. her er releet: Jeg har prøvd å koble + og - til et batteri, og da slår releét over - Så det er åpentbart ikke rette poler på elektronikken ;-) Hvordan skal jeg koble om dette releet til å fungere i en 1995 Golf mkIII? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Kjøp han - hun kabelsko på biltema + kabler og trekk kablene fra sokkelen til det nye LED rele Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Jeg skal det :-) jeg bare aner ikke hvor jeg skal plassere de enkelte pinnene :/ Skal de bare reverseres (+ og -)? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Det må du nesten måte deg til, evt slå opp nr på originale rele. Kanskje du får opp skjema på nettet. (Google) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg