Sondre Rydningen Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Jeg har nettopp fått opp noe rart i displayet på bilen min. Når jeg står i ro og bakker, øker gjennomsnittforbruket mitt? Noen som vet hva som er galt? Svar ønskes!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 er de målern eller merker du forbruket? har et slikt display liggande. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Er det så rart a? Når bilen bruker drivstoff uten at den flytter seg vil jo forbruket pr kjørt mil øke Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 da er de målern som ligger i tanken som har hengt se opp. den må nok byttast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 da er de målern som ligger i tanken som har hengt se opp. den må nok byttast. Gjennomsnittsmålingen har ingenting med måler'n i tanken og gjøre. Hvis både jeg og Mondeo har forstått TS riktig, er det slik Mondeo nevner. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Er slik på mamma sin auda også, der går snittforbruket opp på tomgang.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 helt normalt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Er det jeg regner med. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Rydningen Skrevet April 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Jeg har det digitalt.. det har aldri skjedd før.. det e på displayet jeg merker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 9, 2013 Rapporter Share Skrevet April 9, 2013 Gjennomsnittsforbruk er jo hvor mye drivstoff du bruker på en gitt distanse. Motoren bruker drivstoff når den går på tomgang, men bilen beveger seg ikke. Kjører du 20 km på en liter får du forbruk på 0,5. Kjører du 10 km og tar 10 min på tomgang blir forbruket doblet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg