riversider Skrevet Mars 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 Hei Har en astra h 1.7cdti. Noen som har tips til hvordan jeg kan forbedre ytelsen på en "rimelig måte". Tenker på å bytte luftfilter evt eksos/enderør. Noen som har erfaring med dette? vil det gi noen merkbar effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 Slike småting hjelper ikke noenting. Du bør få den chippet, du kan høre litt rundt på flere steder for pris. Pleier å koste ca 5k. Ikke monter tuningboks, da det bare soter ned. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riversider Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 ok...den er allerede tunet/chippet...det ble gjort når jeg kjøpte bilen, men ikke av meg. Er soting et stort problem? Lurer på om den er tunet, det er når man kobler til "hjernen" og gjør om på moment, drivstoffforbruk etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg