audia6blb Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Har fått en del rust på bakluka på min touran 05 modell, kjørte til møller i sandefjord, de mente at jeg burde ha kommet før får å få dekket det, fordi de mente at jeg hadde visst om rusten, men ikke sagt ifra før nå ! Hva gjør jeg? Prøve en annen møller? Tror kanskje det har en sammenheng med at bilen har gått over 260 000 km og at det kanskje er firmadekaler på bilen. Hadde litt rust på min nyere A6, den tok de med engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1974 Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Var nylig innom Møller med min 2006 Passat og klagde på rust rundt railsene på taket. Fikk blankt avslag på reklamasjon. 12 års rustgaranti,men kun på gjennomrusting. Men dei kunne gjerne fjerne rusten for 16000 kroner. Fikk samme jobben gjort på eit annet verksted for 6000 kroner :) Dei hadde av railsene og lakka heile taket. Rustgarantien til Møller er bare eit salgstriks spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Da er jo saken grei, kjøre til Møller når man ser antydning til rust. Om de ikke vil dekke det så er det bare å pøse på med pulver fra brannslukkinsapparat, da er det hull innen kort tid - og ggarantien gjelder plutselig ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg