Danielsm Skrevet Mars 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Vell.... etter 3 stk golf 2 og en opel, 2 saab 2 chevrolet suburban så trengte jeg noe dieselgjerrig arbeidsbil. så endte opp med at jeg kjøpte med vw caddy 2006 modell med 1.9 tdi 105 hk for et par dager siden. sålangt fornøyd foruten om at bilen er 7 år gammel og IKKE har elvinduer. men på suburban jeg eide som var 24 år gammel jo der var det elvinduer. såå.. hvordan bygger jeg om til elvinduer. er det bare å kjøpe nytt vaierkit og elmotor og brytere og koble opp inni dørene? eller er det mere avansert enn som så? noen som har gjort dette og vet hvordan? hater å måtte sveive ned vinduet. Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Bilen ble levert med eller uten el-vinduer, da dette ønske fra kunde. Det enkleste (og fineste) er nok å sette over originalt fra en donorbil. Let hos landets hoggere, kanskje du finner noe. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PÃ¥l Paulee Bergene Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Min gamle Caddy 2007 modell står hos Ringerike Bildemontering. Bilen er sort og merket med "Bilradiosenteret"på hele siden. Der er det el-vinduer. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg