Gusern Skrevet Mars 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2013 Jeg har en 1,6 liter som det kommer et høyt slags kvin fra når den startes noen ganger. hva er det som kviner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2013 Startmotoren som er litt treg tilbake? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123Lars Skrevet Mars 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 No slik type lyd? Hva start motoren som hva feil på. Den slo ikke tilbake før lenge etter, funka litt og olje den men anbefale og bytte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 nøyaktig sånn en lyd ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 du vet vel hvor den sitter å da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123Lars Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Usikker om den ligger på samme sted som på min Disel motor. Men den lå på høyreside av motorblokka, langt nede. Ta deg en lommelykt og se om du klare og finne den uten og måtte demontere alt først. Så du får finne ut hva du må ta bort av deksler og diverse. :) Skal se om jeg finner bilde hvor min lå. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg