audia6blb Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 2005 modell A6'en min som har gått i overkant av 90 000 har problemer med at turboen er veldig treg. I oppoverbakker under 2 000 turtall kan jeg gi bånn gass uten at noe som helst skjer frem til turtall nåla nærmer seg 2, da kjører bilen for all kraft. Virker som ladetrykket ikke kommer før nærmere 2000 omdreininger. Hva kan årsaken være. Kan nevne at jeg byttet turbo på ca 78 000 km. Kjøpte turbo fra NBS ! Kina turbo ! Hjelp meg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Kina turboen er nok grunnen. Forutsatt at Luft Mengde Måleren er frisk og alt annet er tett og fint. Det er en grunn til at Kina turbo koster 1/4 av orginal Borg Wagner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Har den plutselig blitt slik eller vært sånn siden turbobyttet? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6blb Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Om jeg ikke husker feil så ble det slik etter turbobyttet, har lest at man kanskje må koble batteriet av og på igjen for at den skal virke utmerket ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg