Rudian Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Hei. Golf 3 joker 1997 Har en golf 3 joker som nykker/fjusker noe førferdelig når den er kald,varm og når den går på tomgang. Det var lite olje på bilen men fylte på litt ekstra bare får å se om det var det som var grunnen men den nykket og herjet enda. Kjennes ut som at den ikke går på alle sylinderne når den bynner å fjusker. Har skjekket luftfiltret men det skal være nytt. Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Mulig motoren får "falsk luft". Sjekk vakuumslangen fra innsug til bremseforsterkeren, og gummiflensen under gasspjeldhuset. Er det 1.6 liters motoren så har denne luftmassemåler. Sjekk om det er noe utettheter mellom denne og gasspjeldet, samt slanger foro veivhusventilasjon. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Jepp er bare 1.6 liters motor Okei skal skjekke dette imårra eller fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 har ikke funne noen slanger som er dårlig..kjennes ut som det er tenningfeil enda..:s Men ble litt bedre da jeg tok opp fordelern å pusset litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Sjekk coilen også. Ofte det blir sprekk i de. Bruk en spruteflaske og dusj på litt vann mens motoren går. Om det er sprekker så stopper den tvert. Gjør det samme på fordelerlokk og tennkabler også. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 tror jeg fant ut hva som var gale med min Golf. Startet bilen å da hostet den å styrte hysterisk..nesten så den stoppet...men så trekte jeg bare ut kontakten på LMM som satt litt ovenfor den boksen på luftfiltert...da gikk bilen som den skulle vært ny...hostet ikke og harket ikke...enda er luftfiltret nytt..så da er det sikkert LMM som er gåen vist jeg ikke tar helt feil på min bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg