sunnivach Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hvordan i alle dager kobler jeg ut airbaggen på min 2001 Passat 4 motion stv??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Ta ut sikringen? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunnivach Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Haha! Er det virkelig så enkelt? Her har jeg lett etter knapper, nøkkelhull å Gud vet hva i flere mnd!! Å så kan jeg bare ta ut sikringen?? Hoho :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Du kan deaktivere airbagen på passasjersiden ved å bruke nøkkelen inne i nøkkelbryteren i hanskerommet. Har hvertfall en bryter i hanskerommet på min passat som sier "Passenger airbag" ON/OFF. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 på min 2001 modell er det ikke slik nøkkel. Jeg tror det er ekstrautstyr, for funksjonen er merket med Stjerne i instruksjonsboka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg