Bernhard62 Skrevet Mars 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 Vifta på denne bilen slutta og virke, den kutta ut på alle trinn bortsett i fra på fullt, men nå er den helt død, kan noen gi meg tips på hva det er, tror jo selv at det er bryteren, men hvordan går jeg frem for og få ut denne, det er jo en del sjulte skruer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf p Skrevet Mars 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 Det er motstanden som regulerer hastigheten som er ødelagt. Har hatt samme problem selv, fikset det på verksted, var ikke serlig dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernhard62 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 Takk for raskt svar. Mvh. Svein B. F. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 kor ligger den motstanderen? ikke hat de problem på min men kjekt å vite den dagen de skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Sitter under/innenfor hanskerom Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernhard62 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hmmmm, bytta motstand nå, men det ble ikke bedre, fortsatt helt død varmeapperat vifte, er det noen som kan hjelpe med flere allternativer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Det jeg tenker har skjedd er at vifta har begynt og gå tungt slik at den har svidd motstanden og da virker den bare på fullt. Og nå er vifta deffekt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernhard62 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 Sliter fortsatt med vifta i focusen, har ikke strøm frem til bryteren, er det den samme sikringen som til AC ? Ser ikke for meg at det er en annen sikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg