baremats Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 (endret) hallo, driv å skal støpe noe motordeksler og mye småtteri på bilen min, blir mye former på delene og må tåle høy temperatur. har sett litt på støpeteknikker, skal bruke vakum, bruker epoxy for liming, men lurer så på hvilke forhandlere dere anbefaler som selger carbonfiberduk med tett mønster. sett litt på siden her: http://taylanmarine.no/products-page/karbonfiber/ hva er forskjellen mellom lett og tung duk? og hva ser penest ut dersom det er noe forskjell? biltema's carbonfiber no bra? hvilket materiale burde jeg bruke når jeg skal lage former? tenkt litt på plast. hva anbefales som slipp guffe i formen slik at den kan brukes flere ganger? hvor mange lag med cf duk burde jeg ha på et aludeksel som er 0,5cm tykt? hva kan jeg bruke for å få ut luft? aluminiumsrulle blir litt vanskelig i kriker og kroker Endret Mars 2, 2013 av baremats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg