polini Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 hei, har lyst og bytte til xenon på min passat, vil hovedsakli ta hovedløktene,men kanskje grøftelys også. hvor får jeg kjøpt et bra kvalitets xenon kit ? og følger alt jeg må ha med der? er litt grønn her så hadde vært fint om noen kunne forklart meg litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polini Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Best HID Kits, HID Headlights online shopping, LCD Projector/Tattoo Kits/CCTV Systems for sale God erfaring med dem, kjapp leveringstid og bra kit :) Alt følger med, er plug&play Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Her kjøpte jeg mine sett. Veldig fornøyd, stabilt og gode sett :) Xenon Kit 35W 6000K Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Bare i tilfelle trådstarter ikke er klar over det, så kvalifiserer alle de foreslåtte alternativene til mangellapp (og evt. bot), samt mulig ubehag (blending) av medtrafikanter som kommer i mot. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polini Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 takker for svar såg bra ut de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polini Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Bare i tilfelle trådstarter ikke er klar over det, så kvalifiserer alle de foreslåtte alternativene til mangellapp (og evt. bot),samt mulig ubehag (blending) av medtrafikanter som kommer i mot. -- jepp, det er jeg klar over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg