Gjest Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 trenger en 170 vti motor til min lille honda.. + tromlene bak må bli til skiver og motoren må under panseret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Originally posted by Mats`ern trenger en 170 vti motor til min lille honda.. + tromlene bak må bli til skiver og motoren må under panseret :) da kjører du nesten fra megmorph Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx maniac Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Originally posted by Mats`ern trenger en 170 vti motor til min lille honda.. + tromlene bak må bli til skiver og motoren må under panseret :) ta deg en tur til sverige sjekk ut http://www.bildelsbasen.se er du forresten sikker på at motoren passer oppi din del sol? tror ikke b16a2 motorn passer rett oppi motor rommet ditt. trengs sikker noen ny motorfester, drivakslinger. Veit ikke dette for sikkert men har en kompis som bygger om 2gen crx fra 16v til v-tech. Har en del trøbbel med det han. "et lite tips Få tak i ledningsnettet når du kjøper motoren" Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Originally posted by vegardleithe er du forresten sikker på at motoren passer oppi din del sol? tror ikke b16a2 motorn passer rett oppi motor rommet ditt. i og med at del sol også kommer med b16a2 så ville jeg tru det går greit. og forresten, b16a2 har 160, ikke 170hk ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg