JChE Skrevet Mars 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 Har hørt at det ikke er lov å kutte i skillevegg, at dette betraktes likt som å flytte den? Kan jo være lurt å være obs på dette, kjipt å få avgiftskrav, fordi man har sagd hull i veggen.Passe firkanta regelverk her ihvertfall... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 Bilstereosenteret.no har adaptere. Jeg for min del må bygge meg kasser "under og bak" setene da jeg kjører bil som er eid av firma. Satser på byggestart når snøen er borte :) Blir 2 av disse: Gladen RS 08 - 8'' subwoofer - Judys Bilstereo i hver sin ca 20L kasse, med ca 200w hver, og dette i dørene Gladen RS 165 - komponentsett - Judys Bilstereo med ca 150w pr dør :) Kult! du får slenge ut noen bilder når du er ferdig =) Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stranden90 Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Hei. Fant tråden her og lurer på hvordan dere har trekt + kabelen fra batteriet inn til forsterker? Har firmabil som jeg har lyst til å montere bass i. Mvh Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2014 Rett ved batteriet så det flere ledninger som går inn til kupeen, bare å dra den inn der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stranden90 Skrevet Mars 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 Fant noen ledninger der. Men da kom jeg bare igjennom til det viskermotoren sitter. Glemte å si att det er en 2011 mod caddy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2014 Hei. Fant tråden her og lurer på hvordan dere har trekt + kabelen fra batteriet inn til forsterker? Har firmabil som jeg har lyst til å montere bass i. Mvh Sindre Hvis du tenker på gjennomføringen i torpedovegg, så stakk jeg strømkabelen ut igjennom en gjennomføring ikke så langt unna clutsj/brems pedalene. Så må du fiske taki den via motorrommet ;) Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toggj Skrevet Juni 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2016 Hei, ser at tråden er gammal..men prøver uansett Er det noen som har bilder fra vasskasse under sete på caddy? Har lest at de skal gå med en 10" bass under hvert sete? Så lurer jeg på å oppgradere med komp.sett i dørene, og har sjønt at man må ha adaptere for 6.5" elementet? Men hva med diskanten? Hullsag i døra eller i speilhuset? Eller går det å modde det "hullet" som er oppå dashen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toggj Skrevet Juni 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2016 Hei, ser at tråden er gammal..men prøver uansett Er det noen som har bilder fra vasskasse under sete på caddy? Har lest at de skal gå med en 10" bass under hvert sete? Så lurer jeg på å oppgradere med komp.sett i dørene, og har sjønt at man må ha adaptere for 6.5" elementet? Men hva med diskanten? Hullsag i døra eller i speilhuset? Eller går det å modde det "hullet" som er oppå dashen? *Basskasse skal der selvsagt stå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stranden90 Skrevet Juni 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2016 Har ett par bilder av en 12" bass under sjåførseter i en Caddy 2011 Får den ble plassert i bil: På plass i bil: Mvh Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toggj Skrevet Juni 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2016 Hei, og takk for bilde :) Dette såg jo meget bra ut! :) husker du målene du brukte på kassa? er det 19mm MDF plate? Det er en 2011 caddy jeg og skal bygge i. er det slik at du får setet helt bak nå med kassa under? og har du oppgradert frontsett? Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stranden90 Skrevet Juni 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2016 Målene på kassa er 33cmx37cmx20cm Med høydemålet på 20cm så måtte jeg sette inn elementet etter jeg hadde plassert kassa. Så elementet sitter i kun 7 av 8 skruer. Da jeg ikke fikk inn den bakerste skruen. Fylte også hele kassa med høytalervatt for å simulere større volum på kassa. Har ikke oppdatert noe mer enn å bytte til Pioneer spiller. Jeg syns frontsettet spiller bra nok med pioneer spilleren. Setet kan flyttes helt tilbake med den kassa der. Mvh Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toggj Skrevet Juni 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2016 Ok, takk for infoen Du havnet vel på rundt 18/20 liters kasse da? Husker du hvilket material du brukte? Jeg tenker å bruke 16mm MDF. Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stranden90 Skrevet Juni 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2016 Noe rundt der ja på ant. liter. Trur je brukte 12mm hobby-/hylleplate. Det var det jeg hadde liggende når jeg bygde kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg