ottar Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 50000,- var ikkje så gale om det er plug&play, normalpris i norge Typisk gniar Årdøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by ottar 50000,- var ikkje så gale om det er plug&play, normalpris i norge Typisk gniar Årdøl. Å sug meg innst!!!! Er ikkje pengane det står på!!!!! Men kor eg får gjort det!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 En på forumet her har -92 modell e36 320 med kompressor. Tror han benket den til bortimot 230hk. Husker ikke hva han kaller seg, men han har en rød e36, som det er lagt ut bilde av i en Bmw bilde-tråd. Han var veldig fornøyd. Hatt settet i et par år mener jeg å huske, og betalte 45k da han kjøpte settet. Du får sikkert ikke igjen pengene ved salg av bilen, men slitesterke som de motorene er, ville jeg valgt en 520 med kompressor fremfor en uten! Go for it :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by ottar 50000,- var ikkje så gale om det er plug&play, normalpris i norge Typisk gniar Årdøl. Ein ting t, ta å gå ut i hovud vegen den 24. mai ca i halv ni/kvart på ni tiden, so ska du få kjenna kor hard bimeren min er framme!! (skal til luster da)!! HE HE!!!! PS: Kødda selfølgeli!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 kompressor på en bmw er ikke sundt i lengden. Mye bedre å bruke 50.000 på ren trim! Før eller siden går toppen til helvette på en 6er med kompressor. Vet av MANGE hvor toppen er bytta ja.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by BIMER KING SIZE Å sug meg innst!!!! Er ikkje pengane det står på!!!!! Men kor eg får gjort det!!!! I Årdal er det jo nok av verdensmestere som kan montere for deg :op Dei fleste kompressorsett kan monterast av ein hobbymekaniker på ein dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 vel.. ESS bruker fort 4-5 timer på installasjonen.. Man skal også omprogramere bilen ++ Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 jeg ville værtfall ikke kjøpt en bmw med kompressor der det er en hobbymekker som har sutti inn kompressorn..hehe:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by BMW-328 vel.. ESS bruker fort 4-5 timer på installasjonen.. Man skal også omprogramere bilen ++ Pitstop måtte ha bilem min i ei veka får å få det gjort!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg