Dijds Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hei, har satt igang med demotering av bremsetrommler, har tatt løs 4 skruer bak trommlene, men har ikke sjans til å få dem av? Kordan får æ dem av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti96 Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hvis du skal ha av tromelen bak må du skru av deket så er det to små hul i tromelen som man kan skru in to 8 mm bolter for og få av tromelen de fire boltene på baksiden er feste til navet med hjul lager og akselen men på baksiden av tromelen er brekvieren festet til et stag det staget bør du smøre godt opp det har en tendens til og ruste fast hehe bare og spøre om ting og tang jeg har jobba på nissan som mekaniker men husker ikke alt for det hehe håper du får det til vel skru;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dijds Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hvis du skal ha av tromelen bak må du skru av deket så er det to små hul i tromelen som man kan skru in to 8 mm bolter for og få av tromelen de fire boltene på baksiden er feste til navet med hjul lager og akselen men på baksiden av tromelen er brekvieren festet til et stag det staget bør du smøre godt opp det har en tendens til og ruste fast hehe bare og spøre om ting og tang jeg har jobba på nissan som mekaniker men husker ikke alt for det hehe håper du får det til vel skru;-) Takk for svar, har også fått 2 er feil på " mye slitasje i hjelpesnekka" mulig å få tak i rep sett eller må eg bytte heile greia? Evt, kor kan æ få tak i rep sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti96 Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Akurat det har jeg ikke vært borti men det kan hende det er et paralel styre stag som det er slak i som gjør det men veit ikke om hvor man fårtaki kan hende nissan kan bestille det men spørs jo om det er staget eller sneka det er slaki ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg