Dgullaksen Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 hei! jeg lurte på om noen har prøvd noe alternativ diff olje til mercedes 250 D aut w124 serien? var på bertel o steen og spurte om pris, og der skulle de ha 800 kr for 1 L. Syntes dette var litt i overkant og lurer derfor på om noen har tips til meg?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Castrol Norge Tast inn regnummeret ditt så finner du riktig olje, selv castrol koster ikke 800 kr literen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Hvis det er ASD på bilen, så må den vel ha en spesiell olje tror jeg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg