GolfSport88 Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hei! Noen som vet nettsider eller butikker for å kjøpe "uoriginale original deler?" Tenker da på deksel/slanger/plast klips osv Mekonomen kan ikke skaffe delene jeg ser etter, og merkeverksted er svindyrt :/ Er til Golf 4 :) Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Om du ikke vil handle på Møller så må vel ebay være det beste stedet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Eg bestilte deler fra dette firmaet i tyskland til min golf4: CAR-BOCK: Ersatzteile Audi Seat Skoda VW De har frakt alternativ som du slipper og betale fortollingsgebyr,koster 25€ og sende etter deler derfra med denne ordningen,du må betale MVA det er 25%. Eg bestilte begge lambasondene til min herfra kostet 1500kr for begge + MVA, frakt tiden var 4-5 dager de sender med DHL. Har både orginale og uorginale deler men de har ikke eksosanleg. Ellers så er det jo e-bay Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Takk for tips! :) da blir det nokk fra en av disse sidene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Takk for tips! :) da blir det nokk fra en av disse sidene :) Vist du kjøper på e-bay kan de lønne seg og sjekke både den e-bay.uk og e-bay.de Eg synes det meste er billigere på den tyske,men eksosanleg/katalysatorer er billigere i uk mr.exhaust er billige i england. Lykke til Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Ble ebay ja :) greit det, bortsett fra at det tok litt tid :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg