Gå til innhold

Felger

Ranger emnet


agjell

Anbefalte innlegg

Originally posted by kebab

Deilig å kjøre med små felger ja. Golf 3 passer best med 16" og fet kant syns nå jeg da.. Derfor er 9x16 perfekt for meg. Var det du som hadde den der røde golfen som er på bildet der? Den golfen slet du brukbart med å få solgt tror jeg. Mener å huske at den var med i en god del eksemplar av motorbørsen..(?)

 

Jada, 16" er gromt det, men må ha 9x16 ja. Yepp, gamlebilen. Slet litt ja men gadd ikke gå ned alt for mye i pris og måtte ikke selge den så var ikke noe problem.. .Hadde klippekort en stund....... :D

Til slutt så kjøpte en kamerat av meg den, hadde sikla på den lenge. Helt siden jeg begynte å avertere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfvside.JPG

 

1992 Golf 1.9 TDK, senket med senkesett bak, kappet foran, 17" A2 Integrale, 205-40-17 Falken, VR6 front (leppe+emblemfri grill), lakkerte fangere og lister, m3 speil, hvite blinkers, blå baklykter, 4" enderør, sota ruter...

Selges Km: 165000, Pris: 69000 pga. kjøp av Golf 4.

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by SnIper

golfvside.JPG

 

1992 Golf 1.9 TDK, senket med senkesett bak, kappet foran, 17" A2 Integrale, 205-40-17 Falken, VR6 front (leppe+emblemfri grill), lakkerte fangere og lister, m3 speil, hvite blinkers, blå baklykter, 4" enderør, sota ruter...

Selges Km: 165000, Pris: 69000 pga. kjøp av Golf 4.

 

Kvar fekk du tak i frontleppen??

Pris??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nå solgt!!! Leppa får du kjøpt på vw, den er hvertfall standard på vr6 og gti, koster 470kr X 2 (den er delt) Nå har jeg ingen bil, men er på utkikk etter 98/99 Golf 4 TDI Highline (lav km) så er det noen som vet om en er det bare å si fra!!! :)

 

mvh

 

Johnny

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår