SondreV Skrevet Februar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2013 Hei Var inne p� sjekk hos verkstedet og fikk beskjed om at magnetventilen som styrer start/stopp er �delagt. Den st�r i lukket posisjon. Det jeg ikke skj�nner er at bilen enda g�r, selv om den er lukket..?? Lyden i motoren kan tilsi at Dieselpumpa har veldig vanskelige arbeidsforhold da den br�ker noe helt for j"#�)(g.... Uansett, de skulle ha 5000 for ny ventil, og 2 timers arbeid. Slik jeg forst�r det ligger den gjemt bak et deksel som man m� enten skjere av eller fjerne hele pumpa for � f� fiksa, s� det er forst�elig.. S�, kan jeg kj�pe en brukt ventil, eller m� disse v�re kodet mot kj�ret�yet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2013 Umulig for hvem som helst å svare når du ikke skriver hvilken bil og modell det gjelder. På noen er stoppventilen kodet mot starsperren, på andre ikke. Hva som kan skiftes og hvordan er like umulig å svare på, se over ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg