Zilla Skrevet Februar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 (endret) Heisann. Har kjøpt meg golf 3, en 95 modell. Har liten erfaring med disse bilene da jeg i de siste åra har kosa meg med audi. Har et par spørsmål som jeg håper å få svar på. 1. Displayet som skal vise klokka i bilen er ikke helt i form og det er kun et par streker som vises i displayet. Kan jeg bytte displayet og hvor får jeg kjøpt dette? Er god på å lodde, så hvis det trengs er jeg ikke bekymret for dette. 2. Abs lampa kommer og går. Er det følern som har dårlig kontakt eller kan det være abs ring (tannhjulet) som er fullt av møkk? 3. Airbag lampa lyser konstant. Noen forslag til hva dette kan være? 4. Jeg må bytte lyspærer til regluering av vifte, tempraturvelger og retningsbestemmelsen av lufta. Hvordan gjør jeg dette? 5. Vifta fungerer bare på 1, 2, og 4. Ikke på 3. Hva skyldes dette? Tror dette var det som plaget meg nå. Takker for svar Endret Februar 4, 2013 av Zilla Glemte punkt 5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 2. og 3. Ta en diagnose :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 1. Displayet kjenner jeg lite til, men når linjer ramler ut så er det pga dårlig kontakt mellom LCD og folien (ledningene). Ikke løsningen, men litt bilder finner du på Golf mk3 clock mod guide 2. Ja, kan være føler som sliter med å lese pulser, hvilken og hva finner du ut ved diagnose som TKarlsen sier. 3. Igjen, følg TKarlsen sitt tips. Er mest sannsynlig dårlig kontakt et sted. 4. Mer på ? View topic - How to change the heater control bulb mk3 golf 5. En av formotstandene er nok brent, sitter i luftkanalen ved vifta. Fort gjort å bytte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Takk for flotte svar Quattro! Husker også du hjalp meg noen ganger på audi forumet også. Er det kanskje greit å bytte formotstand når jeg skal bytte pærer i viftekontrollen, blir det lettest eller sitter dette et annet sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg