RS2 Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 hahaha...den var du heldig med ja.....høhø gikk bra den audi'n der...ikke noe å legge skjul på. sikkert på grunn av den typiske japanske GT-vingen bak der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Men så kappkjørte han med en risig F*rd og da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Er han sponsa av noe gamlehjem i Grand Canaria ellerno??? Sån rehab :D:D hehe ... feit bill.. feit lyd :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 hvem veti om de "racer" kan jo være han fikk komme ut rett forann ruud for alt du vet.. jeg så hvertfall ruud passere han på langsiden en gang selvom jeg ikke husker så mye ellers.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 er jo film av den der da.. ruud kjører forbi han på langsida, men da gir ikke s1'n alt.. og en runde etterpå så gir begge alt (ser sånn ut hvertfall, går FORT), og s1 vinner.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Corvette Men så kappkjørte han med en risig F*rd og da :) vel, få se deg kjøre fra ruud cossi'n Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Jonte vel, få se deg kjøre fra ruud cossi'n Du mangler enhver form for humoristisk sans? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 nah. synes faktisk at du driver å skryter så rått av den der corvetta di.. er ikke nok med bare ord.. du må GJØRE handlingene også.. så, om din bil går så rått. og ruud sin er en slite ford.. knekk ham.. vil se det Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Jonte er jo film av den der da.. ruud kjører forbi han på langsida, men da gir ikke s1'n alt.. og en runde etterpå så gir begge alt (ser sånn ut hvertfall, går FORT), og s1 vinner.. Vet du hvor filmen er? Er så pen lyd i de sinte 5erne.. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 http://london.leanback.se/bil/filmer/Rudskogen_Audi_S1.wmv Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Håkon A hahaha...den var du heldig med ja.....høhø gikk bra den audi'n der...ikke noe å legge skjul på. sikkert på grunn av den typiske japanske GT-vingen bak der :D Nå kom vel den bilen der endel år før japsene kom med noen GT vinger.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Ops... Vet ikke om denne Audi'n er først eller sist, men tøft er det :) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Jonte nah. synes faktisk at du driver å skryter så rått av den der corvetta di.. er ikke nok med bare ord.. du må GJØRE handlingene også.. så, om din bil går så rått. og ruud sin er en slite ford.. knekk ham.. vil se det Jeg har aldri påstått at jeg kjører fra Ruud, det sier det seg jo selv at jeg ikke gjør. Han har en bil som er spesiallagd for kun en ting, uten kompromisser, mens bilen min er en helt vanlig serieprodusert sak. At han sannsynligvis er en mye flinkere sjåfør taler også for at han sannsynligvis drar fra meg så det holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Erling:Bra det er flere som liker lyden av sprek femmer!!!!Det er bare helt nydelig lyd.........bedre lyd finnes ikke på denne jord spør du meg :) :) :) :) Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg