JimCKF Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Har en ulyd i dynamoen min. Høres kanskje ut som et døende lager, og jeg kjenner at den vibrerer om jeg legger hånda borti. Vet at noen biler har mulighet for smøring av lagrene på dynamoen. Er det slik med Audien min også, eller burde jeg se etter en ny? Den lader fortsatt fint. Siter '92 Opel Calibra 2.0i (solgt), '86 BMW 728i (solgt), '93 Opel Calibra turbo 4x4 (solgt), '95 Audi A6 2.0, '96 Hyundai Coupe 2.0 (skrotet), '94 VW Passat 1.9td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Mulig det finnes rep sett med nye lagre som man popper på. Eller kanskje det vil være enklere å bare kjøpe en ny dynamo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Om du finner Bosch nummerert på dynamoen, så går det an å få tak i lager i rett dimensjoner - om man søker litt, men spør du VW eller Bosch så sier de at du må kjøpe ny. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg