Tor Andre Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Heisann, hvordan kan jeg lett få litt mer krutt i min 1.9tdi Maskin? Stille på turbotrykk? Hvordan? Kunne også tenkt Meg en del mer svartrøyk. Hvordan gir jeg den mer disel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Chip, helst ikke noe tuningbox opplegg Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 En chip gjør mye med bilen. Blir friskere å kjøre, og bedre drag. Min A6 skal chippes idag, gleder meg veldig. Spent på resultatet Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Andre Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Mer svartrøyk? Det er nesten mer viktig enn effekten.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Svartrøyk er uforbrent diesel, og mye svartrøyk betyr at eksostempraturen er alt for høy. Stempler kommer til å smelte og toppen/ventilene sprekker/smelter. Om du har litt vett i huet tukler du ikke med det. Og siden dette er en TDI får du ikke manuellt justert turbo og dieselmengde uten at motoren går i nød. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg