omega kai Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 (endret) hei tenkte jeg skulle lage en trå om en bil jeg driver med 02 opel astra g coupe bertone 1.8 bilen er hel og grei i lakk og pen og se på og den hadde noe styling allerede da jeg tok over den den har øyelukk og bakrute senker utvendig inni har den pent bygd stereo baki legger ut noen bilder fra da jeg hentet den har vært på ebay og kjøpt en hel masse og skal legge ut bilder forløpende etter som pakkene kommer felgen på bilde blir vinter hjull til neste vinter vrir hue rundt og leiter etter sommer felger til sommeren 2013, er det noe som har noen forslag så skrikk ut er svak for kantfelger men dem blir så langt unna et vis,er vanskelig et på denne syns jeg--- et 49 her er noe av det jeg har bestilt på ebay sotete baklamper en visker sett dørpinner i krom matter med logo gir og brekk mansjett med logo og sømmer ny grill med riller,til jeg før tak i irmscher grill sorte sideblinklys panserforleger opp mot vindu det var noe som snart kommer Endret Januar 23, 2013 av omega kai Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hva med en vinge i tilegg? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 jo da det kommer vel på en irmscher vinge og en opc frontfanger litt seinere i vinter Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 (endret) da var panser lifter kjøpt inn greit og ha noe og gjøre i vinter Endret Januar 25, 2013 av omega kai Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 noen bilder til Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 en pakke fra tyskland med opc grill på vei Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 da bynner det og hjelpe,får en pakke med skinn dørplater og bakplater i posten til uka da mangler jeg bare baksete og to stoler i svart skinn,det dukker nok på)))) blir mye alenetid med mekking og en del bilder i løpet av det neste ukene nå))) Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Du bør melde deg inn i Opel Motorsport Club så får du nok litt mere respons på det du driver med :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 heheh. ja du sier noe.får tenke på det da men inn til videre får jeg plage dere med planene mine:m'm: Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 (endret) da har det kommet noen pakker i posten i dag [ATTACH]36273[/ATTACH] ny og gammel gir mansjet [ATTACH]36274[/ATTACH] ny og gammel handbrekk mansjett [ATTACH]36275[/ATTACH] vintergrill [ATTACH]36276[/ATTACH] en visker mekanisme [ATTACH]36277[/ATTACH] ny og gammel antenne Endret Januar 28, 2013 av omega kai Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 [ATTACH]36278[/ATTACH] lys til under dørene som lyser ned på bakker da en åpner dører [ATTACH]36279[/ATTACH] dørpinner Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 to nye pakker i dag)))) [ATTACH]36402[/ATTACH] nye baklamper [ATTACH]36403[/ATTACH] panserforlenger opp mot vindu Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 (endret) [ATTACH]36437[/ATTACH] [ATTACH]36438[/ATTACH] [ATTACH]36439[/ATTACH] [ATTACH]36440[/ATTACH] prøve montering av panserforlenger og sommer hjula Endret Februar 17, 2013 av omega kai Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 Så fin ut denne :) Egentlig aldri lagt spesiellt merke til disse bertone coupe'ene, skal følge med her :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 Den ser grei ut denne. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg