Iversn 10 Report post Posted January 19, 2013 Hei, jeg har en lexus is220 08 executive edt. I denne er det nå standard Chrome innstegslister som det står lexus på. Jeg tenkte og bytte ut disse til de hvor det lyser opp lexus i blått. Noen som har noe erfaring med dette. Eller som vet hvor jeg eventuelt kan bestille slike lister? Takker for svar :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
amx 10 Report post Posted April 1, 2013 Hos Toyota/Lexus forhandlere får du kjøpt disse, også fra utenlandske Toyota/Lexus forhandlere. Kjapt og enkelt bytte nå jeg skiftet disse på min tidligere `08 mod 250 ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iversn 10 Report post Posted April 9, 2013 Hos Toyota/Lexus forhandlere får du kjøpt disse, også fra utenlandske Toyota/Lexus forhandlere.Kjapt og enkelt bytte nå jeg skiftet disse på min tidligere `08 mod 250 ;) Takk for svar, men hvordan var det i forhold til strøm/styrestrøm? Var dette lagt opp? Og vet du sånn ca pris? -iversn Quote Share this post Link to post Share on other sites