Hondata Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Golf ja, ja da sklir de vel rett på tror jeg. Er 4x100 mener jeg :) Jeg skal hente noen momo felger om noen uker til, så mulig jeg selger oz felgene da ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Høres utmerket ut Hondata ! :) Bare du og ta kontakt det, eller noe. Er intrisert ! :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Spennende! Som alle andre sier, bare pøs på med masse bilder =) ! Og angående panser, hold det rødt, hehe :P Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Morro at folk syns det er spennende :D Personlig så drømmer jeg om prøvestarten på nettene :D Noen som vet om denne løftetalja de selger på biltema vil funke ok til å heve opp gamle motoren og sette inn den nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Mener du hele motorkrana? Den funker fint :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Tenkte på denne: Løftetalje, 1 tonn - Biltema Har ikke lyst å kjøpe den andre til 2000, er relativt sjeldent jeg vil få bruk for den, hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Talja du linker til fungerer utmerket! Brukte det da jeg hjalp pappa å overhale motoren på audien hans :) Så løp å kjøp! :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Genialt, da skal jeg prøve å få ut gamlemotoren idag. Fikk skiftet dynamo, dynamoreim og reim til servopumpa igår. Kommer bilder senere idag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Fått ut gamle motoren? =) *venter i spenning på bilder* :D Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Heisann, nå er det på tide med en oppdatering :) Etter mye stress og faenskap så begynner jeg å se lyset i tunellen :) Har vært ett helvette og få ut drivakslene fra girkassa. Alle bolter satt bom fast og noen knakk. Så må ha nytt styrestag og nye bærekuler. Ikke så dyrt, så da er det greit :) Motoren er nå ute, alltid mye lettere å jobbe når man er 2. Vi klarte å få ut motoren med giroverføringen på, det var deilig. Da slapp vi å slå ut "bitch" splinten som den kalles :) Her har dere noen bilder i helt tilfeldig rekkfølge. Next: Motoren skal inn og testkjøringen kan begynne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Derja, her kom uppdate'en mange har ventet på! :D Når skal du sette inn den andre motoren da ? :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Motoren skal inn imorgen! Bare kjipt at jeg ikke kan kjøre den før de nye bærekulene har kommet :( hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvilken motor kjøpte du? Har selv en eg3 hb, med en "kvass" 1.3 gasser :p Har begynt å rustsveise/ribbe+++ nå for å få den strøken før ny motor puttes inn ;) Skal kjøpe b16a2 jeg, hvor kjøpte du motor+gir fra? Har mest lyst på delebil, men er vanskelig å få tak i til en billig penge :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Satt en d16z9 i bilen når jeg fikk den, kjøpte d16z6 som skal inn. De 2 motorene er identiske. Motoren fikk jeg tak i via en fyr fra club honda norge :) Jeg vet om en d16 som ryker for rundt 5 lapper, om du er int :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg