Gå til innhold

mitt Audi A4 avant 1,9 TDI prosjekt:)

Ranger emnet


Richars1

Anbefalte innlegg

dette er da en audi a4 avant 1,9 tdi. orginalt 110 hester. men chipet opp til 181 sinna hester:) bilen var sånn da jeg overtok den fra min bror:) bilen var helt orginal:) jeg har da satt på RS4 frontfanger, nye lamper i front og nye lamper bak:) intreøret består at skinn seter som har en spesiel brunn farge ( finnes bare 5 stk som jeg vet om i norge) med karbon lister:) nå har jeg også fått tak i RS side skjørt som jeg sto og lakkerte i helgen:) det jeg mangler nå er RS4 bakfanger:)

 

Ting som må byttes etter hvert er bakaksel, nedre bakre bananarm forand begge sider. Turbo (skal ha 2,5 TDI Turbo) da blir det enda litt mere gamp i bilen:)

 

bilen er senka ca 60/60 og kansje litt til. litt usikker da jeg har sluppet den så langt ned som overhode mulig når jeg hadde på 19" felger:) bytte grill til RS grill etterhvert også:)

 

det vil komme flere bilder ettersom ting blir montert på bilen:)

 

når det kommer til sterio så har jeg handlet inn infinity komp sett til fremdørene og 2 veis infinity til bakdører.

 

basskasse er en JBL GT 12" som dras av en infinity 600W RMS monoblock:)

men nå er det får kaldt til at jeg gidder å stå og skru ute så er avhengi av å få lånt Garage som er Varm:)

 

post-75600-13804854742514_thumb.jpg

post-75600-13804854742281_thumb.jpg

post-75600-13804854742443_thumb.jpg

Endret av Richars1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor de gjorde det er jeg som sakt usikker på. jeg vet at det er 181 hk i bilen å utover det så får folk bare tru det de vil. men hvis du er så expert på audi som det virker som du er turbopedro så kan du vel kansje svare på hvor mye turbotrykk en oginal 1,9 tdi tåler også da???

du har en max grense som du lever farlig på om du justere turbotrykke så høyt på og du har en safe grense. hva er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel sikkert sånn sportsfilter da vettu.. Er jo en 20hk + det med engang, også den RS fangeren gir vel en 10-15 hk. Kanskje han har en biltema endestuss også og som alle vet så gir jo disse en 10-20hk ut av det blå :klovn:

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel sikkert sånn sportsfilter da vettu.. Er jo en 20hk + det med engang, også den RS fangeren gir vel en 10-15 hk. Kanskje han har en biltema endestuss også og som alle vet så gir jo disse en 10-20hk ut av det blå :klovn:

 

ooh, jeg har K&N innsatsfilter i bilen min :P Har kanskje 130hk i min jeg da :P (har 110hk originalt)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh, jeg har K&N innsatsfilter i bilen min :P Har kanskje 130hk i min jeg da :P (har 110hk originalt)

 

Det har du nok ihvertfall da ja, du har vel sotet bilen og du? Så regn med en +5 til. Å skryt på deg 5hk så seie du 140 då :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spydigheter er vel dere får gamle til nå eller? eller er vi på barnehage alder enda? hvis dere ikke har noe fornuftig å komme med kan dere ta kommentarene deres og tre dem oppi ja et viss sted får de har ingenting innpå her og gjøre. ta dere en tur i barnehagen å lek der istedenfor å komme med drit her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor de gjorde det er jeg som sakt usikker på. jeg vet at det er 181 hk i bilen å utover det så får folk bare tru det de vil. men hvis du er så expert på audi som det virker som du er turbopedro så kan du vel kansje svare på hvor mye turbotrykk en oginal 1,9 tdi tåler også da???

du har en max grense som du lever farlig på om du justere turbotrykke så høyt på og du har en safe grense. hva er den?

altså,ingen hån,drittslenging osv jeg ihvertfall mener og sikkert ikke de andre heller som jeg forstår,men ifra det du skriver om bilen din om hva som er gjort så er fler av oss kanskje litt i tvil.ihvertfall jeg. jeg er ingen verdensmester,men jeg sier min mening og spørr deg om div samtidig.men kan si det at jeg snakker gjerne mye mindre enn jeg kan,så da har du svaret der:)

men over til turbotrykk,så veit jeg det at en org.110hk lader ca0.4 og kanskje0.5. maks trykk turboen klarer er jeg litt uviten om,men rundt 0.9 på MAX!da får du nok en heftig peak etter 4500 omd.da har du ca 150 hk som er maks på dieselpuska di med som sagt org. turbo :)

-Audi S6 2.2T 1997 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spydigheter er vel dere får gamle til nå eller? eller er vi på barnehage alder enda? hvis dere ikke har noe fornuftig å komme med kan dere ta kommentarene deres og tre dem oppi ja et viss sted får de har ingenting innpå her og gjøre. ta dere en tur i barnehagen å lek der istedenfor å komme med drit her!

 

ta det heller imot på en positiv måte og le istede

-Audi S6 2.2T 1997 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår