AutoSnuskus Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 I dag har det vært kaldeste dagen hittils og viskerne ville ikke gå før etter den hadde stått i P-hus på ettermiddagen. Hva kan dette være, jeg antar det er noe som ikke tåler kulda, viskerne var frie ikke frosset fast.. Jeg er jo forsåvidt happy med at de startet igjen men vil helst ha de stabile gjennom vinteren. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Prøvd å smøre armene som "drar" vindusviskerne? De armene her: Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Prøvd å smøre armene som "drar" vindusviskerne? De armene her: Nei, men det kan jeg få sett på og at det faktisk er bevegelse der. Bytta det ene staget i høst så det skal forhåpentligvis være greit. Nå startet de jo igjen før jeg fikk sett nærmere på det men inntrykket var at det ikke var noe strøm til og/eller energi fra motoren i det hele tatt. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Er mere trolig at det går treigt i hylsene og akslingen som viskerne er skrudd ned på. Da må mekanismen demonteres og pusses og smøres opp. Eller det kan være motoren som er dårlig. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Januar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2013 På min, så stopper ikke viskerne i stand-by posisjonen når det er minusgrader ute. Kan dette være av samme grunn som trådstarters problem? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Er mere trolig at det går treigt i hylsene og akslingen som viskerne er skrudd ned på.Da må mekanismen demonteres og pusses og smøres opp. Ja det hadde jeg jo faktisk bak når du sier det, kondemnerte hele shiten og har ikke kommet meg til huggern, er det noe jeg kan få på EU, manglende viskere bak? Eller det kan være motoren som er dårlig. -- Mulig, men nå har de gått siden, det var bare den ene dagen.. Snodig.. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg