Gå til innhold

volvo740gle; Mitt Golf 3 1997 variant-prosjekt.

Ranger emnet


volvo740gle

Anbefalte innlegg

heisann.

 

kjøpte da en vw golf variant (1997) for ca 5 måneder siden.

ha da bare gjort litt pjusk og pjask men planen er vel og få gjort noe orntlig ettervært.

 

nytt på bilen.

olje, samt filter.

plugger.

bremsekiver samt klosser forran.

bærekuler, og endeledd.

luftfilter.

høyre framskjerm

hoved-foringer i bakstilling.

bremserør h.bak

hånbrekk-wier h.bak

frontlykter

 

slenger ved no pics tenkte jeg. ;)

før

[ATTACH]35945[/ATTACH]

før

[ATTACH]35946[/ATTACH]

etter no pjuske arbeid

[ATTACH]35947[/ATTACH]

etter no pjuske arbeid

[ATTACH]35948[/ATTACH]

 

mer kommer :)

Endret av volvo740gle
oppdattering

kjør hardt, kjør stil, kjør din egen bil ;)

vw golf 3 varian 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[ATTACH]35953[/ATTACH]

 

[ATTACH]35955[/ATTACH]

 

[ATTACH]35954[/ATTACH]

 

[ATTACH]35954[/ATTACH]

 

MEN Fant ut at dette var vel feil tråd så om noen av admin,sa kunne flyttet til riktig så hadde me blitt glade alle sammen ;)

 

men jeg har clarion front sett og 2x12 dynabel 500 watt rms per element og audison sr4 forsterker i bilen ;)

kjør hardt, kjør stil, kjør din egen bil ;)

vw golf 3 varian 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frontfanger/list

frontfanger: mattet ned med våtslipe papir.

tørket og vasket. grunnet/lakert

 

list: plasten hadde en bulk brukte varmepistol og presset den tilbake,

 

så etter montering osv her om dagen så hadde jeg fetteren min på besøk,

og da såklart klarte han og rygge på ronten hele to ganger siden han ikke gadd og skrape rutene, så han trudde han dytta borti en snø hau. så nå må den av og pusses litt og lakkes opp i gjen :)

[ATTACH]36055[/ATTACH]

[ATTACH]36056[/ATTACH]

[ATTACH]36057[/ATTACH]

[ATTACH]36058[/ATTACH]

[ATTACH]36059[/ATTACH]

kjør hardt, kjør stil, kjør din egen bil ;)

vw golf 3 varian 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

slenger ut info om hva som er gjort og ikke gjort etter jeg kjøpte bilen for dem som intreserer seg :)

 

hadde bilen inne på kontroll i desember alt i forstilling som måtte byttes er byttet det som mangler og kjøpes inn er en abs-sensor bak ellers er alt av det som må byttes handlet som, som hovedforinger, bak hånbrekk wier, bremserør, dette følger med.og stille lykter fårran.

det eneste som dukket opp i går 31,01,13 var airbag lampe begynte og lyse. abs kommer og går men derfor en sensor må byttes. følger med 2sommer sett et 14 og et 16tommer. 16 tommer er slitte, 14 funker en sesong til, nye vinterdekk på stål, pigg frie... det som er byttet er: bærekuler begge sider. endeledd begge sider stab stag høyre. rotor, fordelerlokk, plugger, olje, oljefilter, luftfilter,ny brukte frontlykter kjøpt inn 31,01,13 og montert olje og filter og luftfilter er byttet for ca 5 måneder siden. det andre er byttet fra desember av. sprekk i frontrute men dette kom ikke opp som feil i december da bilen var på eu kontroll..... toppdeksel pakning følger med, for og bytte denne må jeg ha innsugspakning . ny emblemfri grill og skiltlys.

kjør hardt, kjør stil, kjør din egen bil ;)

vw golf 3 varian 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her :) selv om jeg ikke har giddi og kommentert før

 

 

hehe ikke dårlig bare det at det er noen som følger med.. :=)

 

nå har mann tatt av bakstillingen for og bytte hovedforingene.

og ta disse foringene ut var egentlig ikke så vanskerlig som mann har lest på andre forum. kansje jeg var en av dem heldige?!

det jeg gjorde var og bruke rustløser og liten slegge, "vips" så var plutserlig alle 4 foringene ute. Nå må jeg bare få handlet inn et par ekstra, siden man fikk beskjed om at det var en foring på vær side. men det var jo 2 foringer per side, så da mangler man to men da har man jo muligehet til og ta og gjøre alt klart... bilder kommer!!

kjør hardt, kjør stil, kjør din egen bil ;)

vw golf 3 varian 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det montert og oppe. :)

[ATTACH]36508[/ATTACH][ATTACH]36509[/ATTACH][ATTACH]36510[/ATTACH]

mangler nå og få kjøt inn dette hersens bremserøret blir bestilt i morgen... og abs sensor og justere frontlykter og brekk.. så er det eu kontroll for andre gang... :)

kjør hardt, kjør stil, kjør din egen bil ;)

vw golf 3 varian 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår