H3ggi Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Hei! bakdørene på min audi a4 1998 er sota. Han som har hatt bilen før meg har sota dei sjøl og da ser heilt ok ut. Her om dagen la eg merke til at da begynte å løsna litt på toppen av ruta, og derfor teipte eg litt for å prøva å ikkje få da til å løsna meir, og da gjekk fint. No idag såg eg at da ser ut til at da har begynt å løsna nede på ruto og.... e einaste muligheit for meg her og ta av filmen og gjera da på nytt igjen? eventuelt e detta vansklig å gjera? takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Vet de bruker klar neglelakk over kanten på solfilmen, men om din har begynt å løsne er det gjerne for sent. Å legge sotefilm på sideruter er enkelt, verre på ruter som buer to veier som enkelte bakruter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H3ggi Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 ja so eg bør egentlig riva av heile greiene og legga på nytt? er det forskjell på solfilm eller er det berre å reisa på biltema og kjøpa ein rull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2013 Det kommer ann på hvor ille det er, altså om det aldri vil bli skikkelig igjen samme hva du gjør. Det finnes mange typer solfilm og like mange nyanser/mørkhet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg