H3ggi Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hei! har nett fått lappen og var ute å kjørde. Kjørde ein litt lengre tur, og når eg kom fram merka eg at høgre blinklyset hadde forsvunne. Heile lykte og pæro er vekke og eg har ikkje peiling på korleis detta har skjedd. Spørsmålet mitt er då korleis eg kan finna ut kas blinklys eg må bestilla. Har ikkje orginale lykter og det var han som hadde bilen før meg som bytta. Er det noko måte eg kan finna ut kas type eg må kjøpa? takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 tja et bilde hjelper kansje? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Eller se om det står noe på den du fortsatt har igjen. Koster ikke mye for to nye, kr 200 for begge HER http://www.bsbildeler.no/?pno=112700 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H3ggi Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hei! har endå ikkje funne ut ka lykter eg har. Såg på ka som stod på lyktene og der stod da FK 441-1136 L, men fannt ikkje noko på da. legge med nokon bilder og, og håpe på at nokon kan hjelpa meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Januar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Lettere og kjøpe to nye som ligner. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H3ggi Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 Korleis kan eg finna ut om dei kjem til å passa sammen med dei gamle hovedlyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Januar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 De passer, er samme innfestningen uansett blinklys.. Om de ser fin ut sammen med hovedlykten får du vurdere selv :p Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H3ggi Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 noken forslag til ka som kan passa bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg