stianfoldnes Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 (endret) Hei, jeg lurer på hvilke biler dere anbefaler til en pris mellom 65,000-85,000kr. Vil gjerne ha en bil som varer en del år, men også ser litt bra ut. Karroseri: Helst sedan og kombicoupé Motor: 1,8l+ Gir: Manuell Drivstoff: Bensin Setter stor vekt på at bilen er slitesterk og driftsikker. Bilmerker jeg har sett litt på og liker: - BMW - VW - Toyota - Mitsubishi - Honda - Audi - Volvo (Kom gjerne med andre bilmerker om du mener det er mer lønnsomt) Har muligens litt lite info, kom gjerne med innspill! Endret Desember 24, 2012 av stianfoldnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Ikkje for å ver kritisk, men trur du bør kome med litt fleire innspel sjølv når det gjeld val av bil. Stasjonsvogn, sedan, kombikupe, coupe, varebil? Diesel, bensin, manuell eller automatisk kasse? Stor, liten motor? Alle har forskjellige meiningar, finn nokon bilar DU likar innanfor den kategorien, så kan folk her heller kome med innspel deretter! :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfoldnes Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2012 Takk skal du ha for innspill! har endret tråden min, er det noe mer jeg bør tilføye er det bare til å skrike ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Desember 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2012 Anbefaler Volvo Toførr. Den oppfyllerl alle kriteriene dine. Det er en morsom vinterbil som du får mye glede av. For femti tusen får du et prakteksemplar, og pengene som blir til overs kan du bruke på annet moro. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2012 Anbefaler Volvo Toførr. Den oppfyllerl alle kriteriene dine. Det er en morsom vinterbil som du får mye glede av. For femti tusen får du et prakteksemplar, og pengene som blir til overs kan du bruke på annet moro. Trådstarter: men også ser litt bra ut. Han vil ha en bil som ser litt bra ut ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg