Gå til innhold

Bil før lappen?

Ranger emnet


spidy

Anbefalte innlegg

heisann. har sett på en bil her i tromsø. men har ikke klart teori prøven endå. så lurte jeg på. er det noe vits og kjøpe bil før man har klart lappen ??.. liksom. kan det fort bli feil med bilen. hvist den ikke blir brukt så ofte?. men på en annen side tenkte jeg. det kan være greit og ha bilen stående klar til den dagen man kommer hjem med førerkortet! :)))..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte meg rep objekt før lappen for å fixe den å få den eu godkjent! har nå klart teorien og har oppkjøring i februar! Bilen skal muligens på eu kontroll i mellom jula! God tid til å fixe eventuelle feil på eu kontroll! :D

 

wow. det er automat gir. men men.. var noe feil på den bilen jeg hadde tenkt og kjøpe da. men var EU ok til 2014..

94 model som sagt. så noen år på en bil har sikkert sine meninger :))).. var bare litt redd for att noe annet skulle skje i tilfelle man ikke fikk kjørt nok liksom. att den ble " stående " for lenge.. men det er iallefall lov og starte den. hvist man ikke har noen og øvelsekjøre sammens med.. vi kjenner nesten ingen med bil. nesten ett problem. så bor man på fastlandet!!! :((((..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er vel stor sannsynlighet for at en bil i garasjen er til stor motivasjon når det gjelder å få tatt lappen snarest mulig, og det er sikkert stat å kunne øvelseskjøre i egen bil :)

 

Imidlertid så kan det jo også være litt kjipt om det tar en stund før du får lappen...

Jobber for teoriprøve-nettstedet Prøve.no. Vi er en gjeng som er interessert i bilhold og trafikkopplæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår