Ola Dybsand Bratlie Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Hei!! Har en del problemer med dugg i bilen. Jeg vasket bilen i maskinvask rett før det ble kaldt og etter det har den bare dugget og dugget. Så om det er vasken eller kulda aner ikke jeg.. Men bilen er helt fin når det står på tomgang, men med engang jeg kjører så dugger den.. hvis jeg stopper den og lar den gå så er duggen borte helt til jeg kjører igjen.. Noen som har noen tips på hva det kan være? Mvh Ola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Når fikk den sist nytt kupefilter? Om dette begynner å bli tett så slipper det fram for lite luft. Kan også være dårlig drenering rundt frontruta, om det ligger mye løv og rask under plata ved vindusviskerene så kan det også ha noe og si. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Dybsand Bratlie Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 (endret) Skiftet kupefilter i dag uten at dette hjalp noe som helst.. Men takk for forslaget! :) vet ikke helt hvordan jeg skal få løs den plata og få rensket opp der, men... Endret Desember 11, 2012 av Ola Dybsand Bratlie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Vet ikke hvor luftutslippet fra kupeen er på disse, men de har ofte noen gummiklaffer. Disse kan ha fryst fast. Nederst i bagasjerom på sidene? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg