Lenemor89 Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Idag vil ikke bilen min starte.. Den fungerte fint igår. men nå bare kinner den. alt av lys, radio og vifter fungere men den vil ikke starte.. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Den er automt så kan ikke slepe den.. Er desperat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfgutt19 Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Trenger litt mer info.. er det diesel? hvilken model er det? Hvis det er bensin, lukter det bensin når du prøver og starte den? Jeg ville fått noen til å vri om tenningen og sjekket om det gnistrer i tennpluggene først og fremst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Kan fint slepe en automat når du setter den i nøytal og kjører forsiktig. Spørs om det kan være defekt bensinpumpe. Ta av bensinslangen på motoren og legg den nedi ei flaske mens du kjinner den. Da ser du om den får bensin. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Desember 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 sett på tenning å hør etter ei svak summing fra bake. summer de så går pumpa. ville den ikke starte slik putselig merkeli... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg