Random-Hero Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Hei, Har en 2002 S60 2,0t jeg har hatt i en måned nå. Ikke hatt noe problemer med den, før jeg skulle starte i går formiddag. Starta bilen som vanlig. Sveiv i 4-5 sek før den daua. Prøvde å kjinne litt uten resultat, prøvde med startgass, da tente den, men starta ikke. Tror det er kondens i tanken, da den er på reservetanken, og temperaturen sank fra rundt null til -8/10 kveld/natt til i går. Vurderte å prøve kondensfjerner, men har hørt det ikke hjelper, og at det ikke er så bra for litt nyere innsprøytningsmotorer... Lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg kan få starta igjen, og hvordan jeg kan unngå dette i fremtiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Sjekket/ladet batteri? Fyllt på drivstoff? Ha alltid nok drivstoff på tanken. Om vinteren har eg alltid minimum 30 liter på tanken. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random-Hero Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Takk for svar, todleif, har fått bilen i gang igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Bra :) Fann du ut grunnen til at bilen ikkje ville starte? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random-Hero Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 Ikke helt sikker, men satt den i en varm garasje over natta, fylte på litt bensin, og lada opp batteriet, så starta den med en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Kondesfjerner skal du holde deg langt unna Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg